مرکز نیکوکاری صاحب الزمان عج

مسجد میرزاتقی همدان

مرکز نیکوکاری صاحب الزمان عج

مسجد میرزاتقی همدان

توجه ویژه کمیته امداد به مراکز نیکوکاری

دوشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۴، ۰۹:۰۲ ب.ظ

توجه ویژه کمیته امداد به مراکز نیکوکاری

 
مصطفی خاکسار به همراه معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی از مراکز نیکوکاری خراسان شمالی بازدید کردند.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی در این بازدید از مراکز نیکوکاری به عنوان یک پدیده بسیار مهم یاد کرد و گفت: این مراکز از یک سال گذشته به شکل جدیدی در کمیته امداد مورد توجه قرار گرفته است.
وی تلاش جدی برای ایجاد زمینه به منظور تحقق نقش اجتماعی مردم در جامعه را از اهداف تشکیل این مراکز برشمرد و اظهار داشت: با اعتقاد به آموزه‌های دینی که ویژگی‌ها و ضرورت‌های اجتماع سالم را رقم می‌زند حضور مردم در نقش‌آفرینی و توجه به مسائل و مشکلات در جامعه از جمله مسائل اساسی است.
خاکسار ادامه داد: در زمینه اقتصاد مقاومتی نیز این مراکز در رفع مشکل و آسیب در جامعه به لحاظ انسانی و اسلامی دارای نقش و مسئولیت بوده و حضور مردم در عرصه‌های مختلف برای رقم زدن به این نقش‌ها و ایجاد و تقویت پایه‌های مقاومت در مقابل هر نوع آسیب اجتماعی و سیاسی بسیار تأثیرگذار است.
 
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با تاکید بر اینکه تحقق کامل ارائه خدمات به طور جدی با حضور مردم رقم می‌خورد، تصریح کرد: تکیه به کمک‌های مردم به معنای نفی مسئولیت دولت نیست بلکه دولت باید نقش خود را در ایجاد ساز و کار و قوانین به منظور جلوگیری از ایجاد فقر ایفا کند.
 
منبع : تارنمای مرکزی شبکه نیکوکاری    http://nikookary.ir/post/17
 
تصاویر زیباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۶
محمدامین طهماسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی