مرکز نیکوکاری صاحب الزمان عج

مسجد میرزاتقی همدان

مرکز نیکوکاری صاحب الزمان عج

مسجد میرزاتقی همدان

طرح محسنین

دوشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۴، ۰۹:۱۰ ب.ظ

معرفی طرح محسنین

 

خداوند رحمان وجود آدمی را به گونه ای سرشته است که نتواند شاهد خوشبختی تمام عیار خود و رنج دیگران باشد و نیز مقدر کرده که مشکلات انسان به دست همنوعانشان مرتفع شود تا شرایط زندگی عزتمندانه برای همگان فراهم گردد.
بی تردید در همسایگی ما و شهرما فرزندانی نیازمند ولی عزیز و باکرامتی هستند که دست تقدیر پشتوانه ی عظیم پدر را به دلایلی چون جدایی والدین و یا گسستن پدر از فضای پر مهر خانوادگی از زندگی شان زدوده و یا به دلیل بیماری و کهولت؛ پدر توان اداره ی زندگی را ندارد.
در طرح محسنین که وادی گره گشایی و سرزمین تقسیم شادی ها و عاطفه هاست نیکوکاران و خیرین می توانند تصنیف مهربانی را در گوش فرزندان نیازمند زمزمه نموده و ان ها را بر سر خوان مهر و عطوفت خود بنشانند.
این فرزندان محروم برای رفع نیاز های معیشتی؛ تحصیلی؛ درمانی و سایر نیاز های اساسی خود در انتظار حضور سبز شما عزیزان هستند تا همانند سایر فرزندان این مرز و بوم با عبور از خزان زندگی خود با دستان یاری رسان شما به بهار بالندگی رسیده و مراحل پویایی و تکامل خود را طی نمایند؛ باشد که روزی محبت های دریافتی خود را به جامعه باز گردانده و مدد رسان دیگر نیازمندان شوند.

 

 

 

 

خیرین ارجمند جهت شرکت در طرح محسنین مرکز نیکوکاری صاحب الزمان(عج) مسجد میرزاتقی می توانند با شماره 38266686-081 و یا با تلفن همراه مسئول اجرایی مرکز 09185407022 تماس بگیرند.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۶
محمدامین طهماسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی